CARMINE APPICE – Rockers & V8 (2-CD)

USA/rock

Metalville/35:49 + 59:55

Nahrávka „Rockers“ vyšla pôvodne v roku 1981 a je prvým, sólovým albumom hudobníka menom Carmine Appice, ktorý má za sebou aktívnu spoluprácu s takými veličinami ako sú Ozzy Osbourne, Rod Stewart, alebo Ted Nugent. Môžete ho poznať aj z VANNILA FUDGE, CACTUS, alebo BOGART. Tento album, rovnako ako „V8“, ktorý bol nahratý ešte skôr, v roku 1977, je bubeníckou krasojazdou od prvej skladby „Heave You Heard“, až po poslednú „Lady.“ Album „Rockers“ obsahuje desať skladieb a „V8“ dvanásť, to uvádzam kvôli štatistickej príručke. Skladbám dominujú bicie, u ktorých je na prvé počutie jasné ako hrom na čistom nebi, že na nich hrá majster s veľkým eM. Ako jednotlivé skladby plynú, prechádzajú rockom, blues rockom, hard rockom a heavy metalom, pretože jeho hra je širokospektrálna, neuveriteľne nápaditá a minimálne predbehla dobu o 30 rokov, tak je progresívna. Tieto skladby majú tak umne vystavanú štruktúru, že skvele fungujú so spevom, ale zaobídu sa aj bez neho. Len si ich vypočujte a pochopíte. Carmine Appice ovplyvnil mnoho dnešných bubeníkov, čo s hrdosťou priznávajú Nicko McBrain, Dave Lombardo, Cozy Powell, Ian Paice, Tommy Lee a ďalší. Nahrávky produkoval Carmine Appice a John Alcock a taktiež si vzal na starosti spev, ako je uvedené na vnútornej strane jednoduchého obalu digipaku. Booklet som nenašiel, čo je škoda, pretože ide o vzácne nahrávky, ktoré by si zaslúžili podrobnejšie informácie a texty by sa hodili tiež. Tento dvojalbum je živá história s neopakovateľnou atmosférou. Nuž, rock je večne živý.